KORPORATĪVO KLIENTU ATTIECĪBU VADĪTĀJU
Ja esi uz rezultātu tendēts/a un vēlies pats/i noteikt savu atalgojumu. Esi pārliecināts/a par sevi un enerģijas pilns/a, lai sasniegtu augstākos mērķus. Vēlies kļūt par pārdošanas haizivi, vai jau tāds/a esi. Tad noteikti vēlamies tevi redzēt savā kolektīvā.
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Jaunu klientu piesaiste.
- Efektīvi organizēt savu darba dienu, plānot vizītes pie klientiem - ilgtermiņa sadarbību veidošana ar klientiem.
- Klientu vajadzību izzināšana piedāvājot vajadzībām atbilstošo risinājumu.
- Potenciālo klientu uzrunāšana, komerciālo sarunu vadīšana, klientu pasūtījumu pieņemšana un apstrādāšana.
- Klientu portfeļa pārvaldīšana un komunikācija, piedāvājumu sagatavošana.
PRASĪBAS KANDIDĀTIEM:
- Būt godīgam, korektam un uzmanīgam, augstai atbildības sajūta, orientētam uz panākumiem.
- Vēlmei mācīties, apgūt jaunas lietas.
- Pārliecība par sevi un saviem spēkiem.
- Labas latviešu un krievu valodas zināšanas.
- Prast adekvāti uztvert atteikumu un kritiku.
- Datora lietotāja prasmes MS Office programmās – lietotāja līmenis.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Darbu draudzīgā un profesionālā komandā.
- Motivējošu un konkurētspējīgu atalgojumu.
- Profesionālas izaugsmes iespējas.
- Apmācības.
- Iespējas mācīties un attīstīties profesionālajā jomā.
- Darba laiks – darba dienas no 9:00-18:00.
- Darba vieta –Rīga.
- Alga – no 900 EUR brutto plus procenti.
Papildus visam, esam ļoti draudzīgs kolektīvs un organizējam kopīgus neformālus pasākumus brīvā dabā un labākie kolēģi dodas kopīgos ārzemju atvaļinājumos.
Lūdzam sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi: "KORPORATĪVO KLIENTU ATTIECĪBU VADĪTĀJS/A” uz epastu kaspars@persc.lv |
Sazināties ar mums:
SIA "Sertifikācijas Centrs"
67885160; 28389260
+371 67885161